søndag 8. januar 2012

Vin høne;)


Vin høne til papp-vin:):)
Jeg var så heldig å få mønster fra Anita som har denne bloggen avasblogg og fra ei dame til som jeg ikke finner igjen bloggen til... Tusen takk jenter:):)
Dette er den første jeg har sydd og bærer litt preg av at ting gikk litt fort.. ;)
Glemte å legge til sømrom så den er litt mindre enn den skal være + at den skal vrang syes.. Men, men neste gang blir det sikkert bedre...:):D
Tappekrana sitter under den ene vingen;)
Morsomt var det hvertfall, og skikkelig kul ble den!!
Litt morsommere å ha med når man skal bort, enn den kjedelige kartongen.. Sant.. ;)

14 kommentarer:

  1. Den vinhøna var skikkelig søt,knall fin !!
    Hilsen Tone

    SvarSlett
  2. Ha ha, så morsom!!:) Kjempefin var den! Lurer på om jeg må høre om mønsteret neste gang vi treffes....:) Den der var bare genial:)

    SvarSlett
  3. Bare hyggeli at du linker til meg :) Fiin høna ble!! Meen du, et lite tips, dersom du ikke alt gjør det.. Tenkte på det når jeg så du skrev om sømmningsmonn. Jeg syr ALLTID før jeg klipper når det er sånne småting som skal stappes og sånt.. Tegner rundt mønsteret og legger dobbelt og så syr. Veldig mye enklere syns jeg. Ha en fin ukeslutt!

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle 3:)
    Mønster kan vi ordne Siri:)
    Så smart å sy før man klipper Anita. Blir jo skikkelig knotete å sy disse små delene når de er klippet, og spesielt når man har glemt sømningsmonn.. ;);) hihi..

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Hei,
    Kan jeg tørre å spørre pent om å få mønster på vinhøna jeg også??

    SvarSlett
  6. Har vært på jakt etter mønsteret til denne i lang tid.. Går det an å spørre om å få kjøpe mønsteret av deg?

    SvarSlett
  7. Kan eg og få mønsteret. Kan kjøpe det. Fint om du kan svare meg på mail: bhuus@hotmil.no
    Beate Huus

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Hei! Så flott høne:) Eg leiter også etter dette mønsteret, og havnet derfor på din blogg. Kan eg spørre etter mønsteret også?

    Mvh Torill
    torill@suo.no

    SvarSlett
  10. hei.

    for ei herlig høne. :) ønsker gjerne at jeg får oppskriften.

    mvh therese@sbnett.no

    SvarSlett
  11. Hei!
    Skikkelig fin høne du! :-)
    Deler du mønsteret med meg?
    siw.yttermo@gmail.com

    SvarSlett
  12. HEI!
    Mitt navn er Nina!
    Jeg er på jakt etter dette mønstret, men finner det ikke
    noen plass. Har funnet noen andre, men jeg synes
    denne er den fineste.
    kan du hjelpe meg?
    nvalmyr@broadpark.no

    SvarSlett
  13. Heisann! Så utrolig kul høne! Så flink du er! Har du anelse om hvor jeg kan få kjøpt mønsteret? Har lett over hele nettet etter noen som selger den men finner bare oppskrifter på andre høner.
    TonjeAlmnes(at)hotmail.com

    SvarSlett
  14. mulig og få kjøpe mønster til denne vinhøna . den så enkel ut for en som ikke kan sy hhihihihih


    Annekaldeng@hotmail.com

    SvarSlett