søndag 10. mars 2013

Kjole

 
Kjole med hette sydd i marine bomullsjersey og støvetblå voile.
 

8 kommentarer:

  1. Kjolene dine har jeg sansen for, de er så fine:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)) Hyggelig du tittet innom meg;)
    Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  3. Det var jammen en fin kjole!

    SvarSlett
  4. Tusen takk Manja:)) Hyggelig du tittet innom;)
    Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  5. Knallfin, ønsker meg sånn kjole jeg å :)
    Ann Kristin O

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk;)
      Bare å si fra det Ann Kristin;)

      Slett
  6. Hei på deg.
    Fordi du tok lodd hos meg fant jeg din blogg. Og den er super. Du lager mye fint, her må jeg absolutt komme tilbake. La meg til som følger og har lagt deg til i bloggrollen min. =) Ha en fantastisk dag. =)

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Så hyggelig at du tittet innom meg og la deg til som følger:))
    Skal bli litt flinkere til å blogg framover;) ikke la det gå 2-3 måned mellom hver gang;)
    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett